Hoofdstuk 5; Alles went ... - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu Hoofdstuk 5; Alles went ... - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu

Hoofdstuk 5; Alles went ...

Door: MoniqueEnDick

Blijf op de hoogte en volg Monique en Dick

04 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Durban

We kunnen nu nog ff lekker gebruik maken van de computer van het www.coastlands.co.za hotel. NIET jaloers worden, want we worden hier echt als VIP's behandeld. Iedereen vraagt hoe het met ons gaat of we ons vermaakt hebben en vanavond was hous-keeping er weer om de gordijnen te sluiten. De serveersters leggen zelfs de servetten op je schoot. We mogen bijna niets zelf meer doen, ja kouwen en poepen.
Vandaag eindelijk mooi weer gehad. Veel gewandeld, begonnen bij Botanical Garden. Echt heel mooi. Daarna naar een Hindu tempel geweest. We waren foto's van de buitenkant aan het maken en werden meteen uitgenodigd om binnen te komen en hebben een of andere ceremonie meegemaakt. Ook voor vanavond uitgenodigd, maar we waren te moe. We hebben ook nog fruit van deze hindoes gekregen
Daarna door Durban gestruind: City Hall, Post office, Moskee, Markt en uiteindelijk het strand.
We kunnen ook bijna heel Zuid Afrika onderhouden, want er lopen echt heel veel zwervers en bedelaars hier rond. We kwamen zelfs in een straat terecht waar we niet welkom waren: "Go back, you do not belong here". Was wel een beetje creepy.

De markt was weer een beleving op zich. We leken wel een stel alians. We werden aan alle kanten bekeken. Het was een drukte van je welste en werden bijna de taxi-busjes ingetrokken.

Nog 1 nachtje in dit zeeeeeer luxe hotel en dan op pad naar Eshowe.

En ja, hoofdstuk 1 heb ik gedelete. Ik zal proberen het terug te zetten.

We gaan nu aan de capuchino en daarnaa aan de rum. Ja hoor daar is ie weer!

Stay tuned ....

P.s. we lachen ons rot om jullie bijdragen. Dit houdt ons echt op de been ... (;-}

• 05 Oktober 2011 - 04:53

Stef En Gea:

Hey Vip,s,
    Geniet nog maar even van deze luxe voor dat je afreizen naar Eshowe.
    Liefs,
    Stef en Gea

• 05 Oktober 2011 - 12:24

Edwin:

Oh, ik zie nu pas dat ik kan reageren. Morge.....
    Maar te gek allemaal wat jullie beleven. Ik ben echt jaloers en als jullie terugkomen wil ik het allemaal nog een keer uit jullie eigen mond horen.

• 05 Oktober 2011 - 13:33

Linda:

Nou dat hotel lijkt me heeeel vervelend om daar te moeten logeren. Jullie worden nog net niet gevoerd, haha!! Verder klinkt het wel interessant maar soms inderdaad ook beetje eng. Voelen jullie wel altijd even veilig?? Geniet er maar zoveel mogelijk van. Hier begint morgen echt de herfst. Groetjes, ook van Michel,

Linda.

• 05 Oktober 2011 - 16:21

Daniella:

Geniet van de VIP behandeling enne geen verkeerde straatjes inlopen in Durban is niet zo een heel fijne stad. Benieuwd wanneer jullie echt op safari gaan. Ga je missen vanavond met de power aerobics......
    groetjes, Daniella

• 05 Oktober 2011 - 18:13

Ramon:

En wanneer kunnen we dan the big Five zien? Ik wil verhalen horen van leeuwen, buffels en andere wilde beesten. Jullie lijken het te houden op Luxe Hotels en Enge Zwervers :).
    Have fun/rum.

• 07 Oktober 2011 - 06:56

Mieke En Piet:

Hoi luitjes,

Wat is het apart om als VIP's behandeld te worden en wat een indrukken hebben jullie al opgedaan. En er zullen er nog heel wat komen. Geniet er van.

• 07 Oktober 2011 - 19:23

Frank En Sandra:

Geweldig om weer een paar vrienden te volgen die op pad zijn

• 07 Oktober 2011 - 21:59

Paul Kuiper:

Lees je blog hier in Boedapest met Ellen en Michel. Leuk. Geniet er maar van hoor. Gaat je rug intussen beter?
    Ellen, Michel en Paul xx