De voorbereidingen zijn weer in volle gang .... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn weer in volle gang .... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn weer in volle gang ....

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Monique en Dick

04 Maart 2014 | Nederland, Almere Stad

Hallo allemaal. Zo, dat is alweer een tijdje geleden. Mocht je ons willen volgen dan hoef je uiteraard niets te doen. In het andere geval moet je je even afmelden.
En oh ja, excuses voor de twee “test-berichten”. Die waren alléén voor mijzelf bedoeld. Maar je techniek hé......

In ieder geval …. Monique en ik gaan weer gezellig een rondreis maken. Door Marokko wel te verstaan. Bij de reisdetails kun je een beetje zien welke route wij van plan zijn te volgen.
De voorbereidingen zijn al weer in volle gang. Vlucht en huurauto zijn al geruime tijd geleden geboekt en een paar dagen geleden hebben we de laatste hotelkamer gereserveerd. Via Booking.com is dit een fluitje van een cent.
Als we aankomen is de onderdak in ieder geval geregeld en hoeven we niet te zoeken of zijn de hotels misschien vol. Er zitten ook een paar overnachtingen in een tent in de woestijn bij. Deze hebben we rechtstreeks geboekt.
De hotels zien er allemaal heel gezellig uit ….. op de foto’s. Hopelijk is dit in werkelijkheid ook zo. Van sommige hotels hebben we al een reactie ontvangen dat we welkom zijn, of ze ons ergens op kunnen halen. En
we hebben ook al een menukaart ontvangen. Een dineetje voor € 6,-. Wie doet ons wat.

De landkaart hebben we ook al en we twijfelen nog of we een navigatie mee moeten nemen. Ook de wereldstekker moeten we nog regelen, want al de electronica moet bijtijds weer opgeladen worden.
Vaccinaties hebben we voldoende dus daar hoeven wij ons niet druk over te maken. Net zoals het paspoort. Die moet overigens nog 6 maanden geldig zijn na het verlaten van het land.

Nou dit is het voorlopig even. Nu is het wachten op de 9e mei 2014.

• 04 Maart 2014 - 21:17

Michel:

Zie er weer goed uit. Lijkt mij een mooie reis. Ik ben benieuwd naar de reisverslagen. Maar ik weet uit ervaring, dat zit wel goed. Dus nog even doorbijten en je kan een mooi land bezoeken en zeker mooie foto's maken.

• 05 Maart 2014 - 09:36

Annelies Freijser:

Hallo daar,
    Dus jullie gaan het er weer op wagen, we zijn benieuwd!
    We gaan jullie belevenissen zeker volgen.
    Groetjes Gerard en Annelies

• 05 Maart 2014 - 20:29

Lud:

Great trip!!!!! You will love Morocco, I can bring the Lonely Planet in April if you want! So many nice places to see! Make sure you go to Volubilis, a very special place!

• 05 Maart 2014 - 22:09

Mieke En Piet:

Driemaal is scheepsrecht...het is toch weer gelukt om een pagina aan te maken voor nieuwe reisverslagen.
    Geniet van de voorpret en de verdere voorbereiding. Het klinkt nu al goed. Een mooie reis, een mooi land, nieuwe indrukken. We zullen jullie reisverslagen volgen vanuit Zuid-Spanje. Net iets te ver om af te spreken (haha). Nog 9,5 week (wij 10), voor je het weet is het zover.