Nog één naggie slapen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu Nog één naggie slapen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu

Nog één naggie slapen

Blijf op de hoogte en volg Monique en Dick

08 Mei 2014 | Nederland, Almere Stad

Het gaat bijna gebeuren. Nog één naggie slapen en we vliegen naar Noord Afrika. Casablanca om precies te zijn. Een paar weken geleden hebben we al een try-out gedaan in restaurant Mozo in de Van Woustraat in Amsterdam (zie foto's). We wilden toch al vast een beetje weten hoe het eten smaakt. Ik moet zeggen .... het is wennen. Maar daar hebben we dan ook drie weken de tijd voor. Ik denk ook dat we thee gaan leren drinken. Want onze geliefde drankje RC (rum-cola) zal niet makkelijk te vinden zijn. Eens kijken hoe dat bevalt ???? Afijn lands wijs, lands eer.
De kleding inpakken door Monique was ook even puzzelen. Geen blote schouders, geen te korte broeken en geen decolo.... En daar heb je die thee weer.
Nee hoor, maakt ons niets uit. We gaan het lekker allemaal ervaren en maken er een mooie tijd van.
Morgen is het 25 graden in Casablanca met 0% kans op neerslag. Da's wel effe anders dan hier.
Nou, sterkte allemaal, haal de zuidwester en paraplu maar uit de kast.

• 09 Mei 2014 - 09:00

Michel & Ellen:

Heel veel plezier en geniet met volle teugen (thee). Kan ook geen kwaad om 3 weken zonder RC door te brengen.

• 09 Mei 2014 - 09:23

Alfred:

Beste dick en monique
    Hele fijne vakantie gewenst goede vlucht en wacht met smart op jullie eerste reisverslag
    Gr alfred.

• 09 Mei 2014 - 14:18

Mieke En Piet:

Monique en Dick,

Een goede vlucht, rondreis en heel veel plezier. Lekker ontspannen, het is jullie gegund. Woensdag verlaten wij het kikkerlandje.

gr. Piet en Mieke

• 09 Mei 2014 - 16:06

Jeannette Janssen:

Hoi buurtjes!

Jullie zijn al weg!
    Dan maar even op deze manier, een hele fijne vakantie toewenst!
    Geniet ervan, lekker theeleuten :-) Hahaha
    We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden.
    En als jullie terug zijn weer een keertje een borreltje doen?

Groetjes uit het koude en stormachtige kikkerlandje,
    Dennis, Jeannette & kids