Lekker een stukkie vliegen. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu Lekker een stukkie vliegen. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu

Lekker een stukkie vliegen.

Blijf op de hoogte en volg Monique en Dick

10 Mei 2014 | Nederland, Almere Stad

We waren keurig op tijd op Schiphol. Maar uiteindelijk vertrokken we 50 min. te laat. Op zich geen probleem, maar als je na 45 min weer terug gaat naar Schiphol is dat toch wel heel vervelend. Een kleine technische storing wat voor alle zekerheid toch maar even nagekeken moest worden. Dus landen op Scjhiphol Oost, maar de landingsbaan bleek te kort en er wasook nog te veel brandstof aanwezig. We hadden de daling al ingezet, uuuuuuuh, toch maar niet dus weer met volle vaart de hoogte in. Dan maar de Kaagbaan proberen, Dus weer een rondje boven Amsterdam e.o. De piloot moest sterk in de ankers om op tijd tot stilstand te kunnen komen. En wat ik in tijden niet meegemaakt heb, men ging klappen.
Transavia zet bussen in, of toch niet. Er moest een ander toestel komen, maarr die staat niet zo maar om de hoek. Ze hadden er een gevonden en werd naar Schiphol gevolgen. Wij allemaal uit het vliegtuig en in de gangen en hal wachten. Ging toch niet lukken, want er was geen volledige crew. 15:30 zou de volgende vlucht gaan en het werd 16:00 en het werd 16:15 en uiteindelijk gingen we 17:55 de lucht in om 3,25 later aan te komen in Casablanca. Het was nog licht, maar nadat we e autoverhuur en de auto hadden gevonden was het aldonker. Zo' n 100 km rijden naar Rabat en dan nog - in het donker - zoeken naar het hotel. Diverse keren gevraagd en uiteindelijk gevonden. Om 1 uur 's-nachts zaten we op onze kamer (Nederlandse tijd). Het hotel hadden we zonder vragen noooooooit gevonden. Dat zullen de foto's wel uitwijzen.
Mooi het is nu bedtijd en morgen weer uitgerust en gezond op.
Stay tuned!!

• 11 Mei 2014 - 01:26