Indonesie, eiland-hoppen. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu Indonesie, eiland-hoppen. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu

Indonesie, eiland-hoppen.

Door: Dick

Blijf op de hoogte en volg Monique en Dick

10 Juli 2016 | Nederland, Almere Stad

Hoi allemaal !!!

Zo, dat is weer even wennen. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik jullie heb “lastig gevallen” met mijn vakantie verhaaltjes.

Maar nu is het dan weer zover. Er staat een mooie reis in de planning. Namelijk drie weken backpacken (met een rolkoffer) door Indonesië.

De bedoeling is dat wij beginnen in Noord Sumatra, dan tot halverwege Sumatra afzakken, daar het vliegtuig pakken naar Java en tenslotte met een boot de oversteek maken naar Bali.

Dit is dus grofweg de planning. Hoewel; de (binnenlandse)vluchten zijn al geboekt en ook de hotelkamers zijn gereserveerd. Booking.com blijft toch mijn favoriet.

Het enige wat wij nog ter plekke moeten regelen is de taxi, trein, boot, brommer, fiets etc.. Maar dat moet wel goed komen, hoop ik …☺.

We vertrekken 30 september en met een tussenlanding in Singapore komen we 1 oktober aan in Medan. Vandaar vertrekken we met een taxi naar Bukit Lawang waar ons avontuur echt gaat beginnen.

Onder andere met een bezoek aan een Orang Oetans opvangcentrum.

Of het straks met de foto’s gaat lukken weet ik nog niet. Ik heb daar niet zo’n goede ervaring mee. Maar ik blijf het proberen.

Stay tuned

• 10 Juli 2016 - 20:51

Mirjam:

Spannend! Nog even wachten dus op jullie nieuwe avonturen! Veel plezier met alle voorbereidingen!

• 11 Juli 2016 - 09:19

Schmitt:

Sehr geehrte Frau Labrie, lieber Herr Labriae !
    Das wird wieder eine interessante Reise. Wenn ich
    jünger wäre, dann würde ich gerne mitfliegen.
    Bis bald mal wieder.
    Beste Grüße
    Franz Josef Schmitt

• 12 Juli 2016 - 16:53

Youri:

Wordt weer een mooi reisje!

Tip, koop een lokale simkaart, dan heb je altijd internet en Google Maps :)

• 13 Juli 2016 - 12:36

René:

Oh, 30 september pas. Dan zit je voorlopig nog bij mij in de buurt:-)

• 18 Juli 2016 - 07:02

Yorick:

Gaaf, vooral die paal woningen op Bali ;-)