Iets anders, deel twee ..... - Reisverslag uit Parapat, Indonesië van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu Iets anders, deel twee ..... - Reisverslag uit Parapat, Indonesië van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu

Iets anders, deel twee .....

Blijf op de hoogte en volg Monique en Dick

04 Oktober 2016 | Indonesië, Parapat

Na deze uitvoerige test heb ik Monique wat thee gebracht, klaar gemaakt door de medicijnman van het hotel. Wat kruiden en honing. Het deed wonderen, want Monique knapte weer wat op.
De volgende dag, in plaats van aar Berstagi te rijden moesten we door naar Tuk Tuk op Somosir Island. Een dubbele afstand dus. We zijn nog wel en Berastagi gestopt voor de fruitmarkt. En inderdaad, er lag een behoorlijke laag as.
Na deze stop zijn we weer doorgereden naar het meer. Alles bijelkaar een behoorlijke afstand, Aan het begin vanhet meer zijn we gestopt voor het uitzicht en een waterval. Danben je er al bijna, denk je. No way, nog twee uur rijden, pffffffffff.
Rond 17:30 uur kwmen we in Parapat aan, daar waar de boor naar Tuk Tuk gaat. Om 18:00 uur konden we mee en om 19:00 uur zaten we op onze kamer. Niet diegen die we geboekt hadden, maar een wat luxere, WEL met warm water.
Morgen pakken ween brommertje en gaan het eiland overscheuren. Tot later en ....
Stay tuned.

• 05 Oktober 2016 - 10:06

Jacob:

Hoi Dick en Monique,
    weer leuk om te lezen en veel plezier tijdens de reis.
    groet,
    Jacob

• 05 Oktober 2016 - 16:14

René:

Hoi Monique en Dick,
    goed om te lezen dat jullie de draad weer opgepakt hebben. Het gaat dus weer en stuk beter met Monique.
    Veel plezier nog en tot de volgende story...