Samosir Island - Reisverslag uit Parapat, Indonesië van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu Samosir Island - Reisverslag uit Parapat, Indonesië van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu

Samosir Island

Blijf op de hoogte en volg Monique en Dick

07 Oktober 2016 | Indonesië, Parapat

En dat we rond gescheurd hebben. We waren nog maar net op tijd voor de Batak dans. Monique heeft ook nog even mee mogen doen. Het zijn allemaal langzame bewegingen die een beteknis hebben. Na deze show zijn we doorgereden naar de Hot-Spring. Hahaha, daar aangekomen, na tig kilometer, bleek het niet meer te zijn dan een soort van zwembadje waar het hete bronwater in werd opgevangen. Hup, de zelfde weg weer terug, via het hotel en weer door naar de andere kant van het eiland. We hebben wel hele mooie vergezichten gezien en onderweg nog bij een klein lokaal restuarantje wat gegeten.. 's-Avonds hebben we niet bij het hotel gegeten, maar bij Yolanda restaurant. Origineel Indonesisch, alleen nu was het mijn maag die in opstand kwam. Tot op de bodem en nog verder .... Dus ben ik vroeg tussen de klamme lappen gedoken, maar gelukkig de volgende dag weer hersteld.
Moest ook wel, want er stond weer een reisdag op het programma. Alleen had het hotel de reis niet goed geregeld en moesten we met een bus ipv een taxi. Scheelde wel 1 mio RP, maar duurde ook de helft keer zo lang. We hebben dus alleen geslapen en ontbeten in het nieuwe hotel. Was wel een heel luxe hotel!!
Ook vandaag weer zo'n 7 uur in de auto gezeten. Dat is toch echt te veel, dus we gaan kijken om het reisschema aan te passen, want ik heb me aardig vergist in de reistijden. Zonder verkeer, kuilen, wergwerkzaamheden en vrachtverkeer kloppen mijn tijden misschien wel, maar ja .....
Tot nog toe hebben we dus nog niet veel meer beleeft. Hopelijk gaat dat binnenkort veranderen, maar jullie blijven och wel TUNED?

• 07 Oktober 2016 - 16:08

Ellen:

Hoi vakantiegangers. Jullie beleven weer een heel avontuur. Hopelijk nu alle twee weer opgeknapt.
    Rustig aan en geniet. X

• 11 Oktober 2016 - 19:04

Ramon:

Tuned we stay :)

• 11 Oktober 2016 - 22:26

Mirjam:

Zeker! Ik vind jullie reisverhalen erg leuk!