Bali, balen of toch Bali ... - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu Bali, balen of toch Bali ... - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Monique en Dick Labrie - WaarBenJij.nu

Bali, balen of toch Bali ...

Blijf op de hoogte en volg Monique en Dick

20 Oktober 2016 | Indonesië, Sanur

15 oktober vliegen we naar Bali. 1.15 uur vliegen, maar we komen 2.15 uur later aan. Zijn we weer in een andere tijdzone terechtgekomen. We leven een beetje in "Back to the future". Maar als we straks weer in Holland zijn komt alles weer goed (hahahaha).
Helaas zijn we niet in staat om veel te ondernemen. Het lijkt wel of een bacterie de regie in mijn darmen heeft overgenomen. Beide voelen we ons niet optima forma en Popla doet goede zaken. Dus tot vandaag hebben we een beetje rond het hotel gehangen. Langs het schitterende strand gelopen. Door de winkelstraatjes in het dorpje en weer terug. In ieder geval niet datgene wat wij ECHT graag doen. Een keertje is leuk ...... Dus, sorry, ik kan niets spectauculairs verzinnen, behalve dat we in een meer dan gezellige kroeg wat Goude Oude live muziek hebben meegemaakt.
Vandaag hebben we de stoute schoenen aangetrokken en een brommertje gehuurd. Voor de hele dag Rp 70.000,-. We wilden een beetje in de omgeving toeren, langs het strand, door de natuur etc. Maar hoe we ook reden, we bleven in die stinkende stad rondhangen. Had ik een leuk weggetje gevonden, dan kwamen we na 15 min weer uit op een weg waar de brommers, auto's etc. je weer om de oren vlogen. Na diverse pogingen hebben we het bijltje er bij neergelegd. en zijn we weer teruggegaan naar het hotel. In eerste instantie reden we echt helemaal de verkeerde kant op.
Maar er stonden een paar brommernozems met een surfboard vastgemaakt aan de brommer bij het verkeerslicht en vroeg ze waar Sanur ligt. Het werd dus een retourtje. Maar goed, uiteindelijk zijn we toch weer bij ons hotel beland en neergestreken op een bedje aan het strand.
Na vandaag nog 1,5 dag Sanur en dan vliegen we weer op huis aan. Ik denk niet dat er nog iets spannends gaat gebeuren, maar ja een wijs gezegde zegt: "Je weet maar nooit".
Dus voor alle zekerheid:
Stay tuned ..........

• 20 Oktober 2016 - 12:59

Buurman:

Hey buurtjes,
    Wat vervelend dat jullie niet in staat zijn om te doen wat jullie graag hadden willen doen!
    Jullie kunnen nog even bijboeken hoor, wij regelen het hier wel